۱۲۴ زندانی جرائم غیرعمد شهرستان بابل با بهره مندی از ارفاقات قانونی، جلب رضایت شکات و پرداخت بدهی با کمک خیرین از زندان آزاد شدند.

عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران در آیین آزادی زندانیان بابل با بیان اینکه ۱۲۴ زندانی جرائم غیرعمد این شهرستان با بهره مندی از ارفاقات قانونی، جلب رضایت شکات و پرداخت بدهی با کمک خیرین از زندان آزاد شدند، گفت: مددجویانی که امروز آزاد شدند، این نعمت را قدر بدانند و دقت کنند با رفتار مناسب و دوری از جرائم و تخلفات، بازگشت مجدد به زندان نداشته و فرد مفیدی برای جامعه و خانواده خود باشند.

او برخورد دستگاه قضایی استان با مخلان نظم و امنیت را جدی و بدون اغماض دانست و افزود: دادگستری مازندران در راستای مقابله با هرگونه مولفه ناامنی در جامعه و با هدف حفظ آسایش، آرامش و امنیت مردم، با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

پوریانی گفت: در مقابل افرادی نیز هستند که به دلیل برخی موارد مالی و جرائم غیرعمد در زندان حضور دارند که ان شاءالله مسئولین قضایی استان در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و کمک‌های قانونی به آزادی این افراد، اهتمام خواهند داشت.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به کمک یک میلیارد تومانی خیرین در قالب انجمن حمایت از زندانیان بابل برای آزادی این  ۱۲۴ زندانی، ادامه داد: با تلاش مسئولین قضایی و اداره کل زندان ها، شکات از ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از طلب خود گذشت کردند تا زمینه آزاد ۱۲۴ زندانی شهرستان بابل فراهم شود.

او در این آیین، درخواست‌های مددجویان را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد و در ادامه از بند‌های زندان بابل بازدید کرد و شرایط و امکانات مربوطه را مورد بررسی قرار داد.

رئیس کل دادگستری مازندران و هیات همراه، پیش از حضور در آیین آزادی زندانیان، ضمن بازدید ۶ ساعته از روند رسیدگی به پرونده‌ها در دادگستری و دادسرای بابل با کارکنان قضایی و اداری این حوزه قضایی دیدار و گفتگو کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار